A gdybyś mogła decydować każdego dnia, jak będą wyglądać Twoje włosy?
“Bad hair day” - zna to chyba każda z nas. Mimo że pielęgnacja przebiegała jak zwykle, włosy nie chcą się układać, elektryzują się, wyglądają po prostu źle. Jest jednak ktoś, kto nie zna tego pojęcia - MUDII, nowa marka na rynku kosmetyków do włosów.
To świeża marka, powstała we współpracy z najlepszymi technologami i fryzjerami. W roli ekspertów występują tam znane i cenione postacie ze świata fryzjerstwa, takie jak Andrzej Wierzbicki, Bartek Janusz czy Kajetan Góra.
Jak zapewniają, formuły ich produktów pielęgnacyjnych powstały z najnowocześniejszych, przebadanych składników. MUDII tworzy własne, autorskie kompleksy, które długotrwale przywracają włosom ich potencjał. Składniki pozyskiwane są w sposób odpowiedzialny i zrównoważony.
Co wyróżnia produkty marki MUDII? Jak zapewnia producent, kosmetyki MUDII są stworzone tak, abyś mogła używać każdego z nich, bez znaczenia, jaki masz rodzaj włosów. Co ma znaczenie? To na jakie włosy masz dziś ochotę. Bardziej gładkie czy lekkie? Zdyscyplinowane czy sypkie? Chodzi o to, że możesz decydować każdego dnia, jak chcesz, aby zachowywały się Twoje włosy, a kosmetyki z różnych serii możesz dowolnie łączyć według upodobań i ulubionych efektów.
Dodatkowo warto wiedzieć, że MUDII to nie tylko haircare, ale również skincare. Oznacza to, że producenci wiedzą, że skóra głowy jest równie ważna, jak włosy, a ich kosmetyki są stworzone, aby dbać o nią równie skutecznie - nawet jeśli jest bardzo wrażliwa.
Dla MUDII ważna jest również łatwość użytkowania. To nie są kolejne kosmetyki, z którymi rutyna pielęgnacyjna wymaga poświęcenia dużej ilości czasu i wykonywania skomplikowanych zabiegów. Jak zapewniają, zależy im na tym, aby stosowanie było proste, a efekt zaskakujący i spektakularny.
MUDII wydaje się mieć to wszystko, czego szukamy w pielęgnacji włosów, pojawiające się coraz liczniej pozytywne opinie zachęcają do zakupu. My jesteśmy zaciekawieni i z pewnością przetestujemy. A Ty?
Artykuł sponsorowany